عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1398
بازدید : 108
نویسنده : محمد

نوآوری نتیجه تعهد علمی و شکسته شدن دانشمندانه از خالق است که به عنوان یک ماده مکانیکی یا رویه مدرن تثبیت می شود. این قانون که در سال 1310 به تصویب رسید و در سال 1337 مورد تجدید نظر قرار گرفت ، کنوانسیون ها را در خود جای می دهد.

ماده 26 قانون علائم تجاری و اختراعات می گوید: "هر ایجاد یا نوآوری جدید در شعبه مدرن به پیشگام یا مبتکر این حق محدودکننده را می دهد تا بتواند از پیشرفت و توسعه خود طبق شرایط و مقررات پیش بینی شده در حال حاضر استفاده کند. یا نوآوری طبق مقررات این قانون در ثبت اسناد تهران ثبت می شود ، مطالبی که اداره ثبت اسناد تهران در حال حاضر به آن ثبت اختراع داده است.

هر توسعه دو حق برای طراح ایجاد می کند: یکی که برای همیشه ادامه یابد و حق مادی خود را متفاوت کند ، که محدود است و در قانون ما ، همانطور که توسط خالق مشخص شده است ، 5 ، 10 ، 15 یا 20 سال است.

در مرحله بعد ، ضمن بررسی اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت اختراع ، مراحل ثبت نام را به طور کامل پوشش خواهیم داد. ما خوشحالیم که تولید کننده ترین حمایت از حق ثبت اختراع سازندگان در نظر گرفته شده در زمینه قانون ثبت اختراع را ارائه می دهیم. به سادگی با متخصصان موفق و کاملاً ماهر ما تماس بگیرید.

ما خوشحالیم که راهنمای شما در کارهای قانونی خود باشید.

مستندات لازم برای ثبت اختراع به شرح زیر است:

1-مکاشفه اختراع (3 نسخه)

مطابق ماده 2 آیین نامه اجرایی قانون ثبت اختراع ، ثبت اختراع مستلزم ضبط آگهی با ثبت است. برنامه ثبت اختراع بخشی از حمایت ها است و می بایست از دفتر معاملات سازمان حفاظت از دفتر ثبت نام سازمان تنظیم شود و به زبان فارسی بدون هیچ گونه لاک زدن ، خارش و اشک ریخته می شود. در صورتی که سوابق مکمل آموزنده و سایر گزارش های مرتبط به زبانی غیر از فارسی باشد ، یک نسخه از آرشیو های لازم به همراه تفسیر نمونه کامل آنها لازم است. اگر کلیه تفسیر این آرشیوها برای نامزد قابل دسترسی نباشد ، ممکن است طرح همراه باشد. ثبت کننده در صورت اساسی می تواند در هنگام ارزیابی برنامه ، درخواست تفسیر رسمی از سوابق را بدهد. در صورتی که اصطلاحات تخصصی و منطقی به کار رفته در بایگانی ها با فارسی یکسان نباشد ، اصطلاحات مشابه کار را به دست می آورند.

در ارسال و ارائه برنامه ، همراهان باید زیر نظر گرفته شوند:

الف) نام و اطلاعات مهم دیگر در مورد نامزد ، طراح و نماینده قانونی وی ، با فرض هرگونه ، و عنوان خلقت برای این بیانیه به یاد می آید.

ب) در شرایطی که کاندیدای طراح نیست ، اثبات وضعیت قانونی وی با وحی ارائه می شود.

ج) اطلاعیه در اطلاعیه به صورت موجز و جمع و جور خواهد بود ، با تصویر سازی ، بنابراین برای فردی که با استعداد در کاردستی است و در هر صورت یک تکنیک مرتبط برای نوآوری مشهود است.

به همین ترتیب همراهان تحت علامت مواد قانونی متقاضی ثبت نام قرار می گیرند.

2-تصویر اختراع (3 تکرار)

مجموعه نقاشی توسعه باید به طور مشروعیت حوزه تخصصی را که نوآوری در آن جایگاهی دارد تصمیم بگیرد تا در جستجوی موارد ایجاد به کار رود. همراهی که باید در ردیف نوآوری در نظر گرفته شود:

1. با عنوان نوآوری شروع کنید و 70 تا 200 کلمه را در آن گنجانید.

2. موضوع تخصصی به سرعت فرضیه توافق شده در آن و کاربرد اصلی یا استخدامهای نوآوری را توضیح می دهد.

3. در صورت ضروری ، دستورالعمل های مصنوعی یا شرایط عددی را ترکیب کنید تا به بهترین شکل نکات برجسته در توسعه به تصویر کشیده شود.

4- در صورت مراجعه به براکت ها برای روشن ساختن مرجع نقشه های مرجع برای هر یک از نقاشی ها.

5- عدم توانایی در بیان ارزش و مزایای نوآوری.

همانطور که در ماده 14 نشان داده شده است ، طرح کلی تصویر به صورت کاملاً مشخص برای اعلام اطلاعات نوآوری استفاده می شود و نمی تواند فرض ترجمه برای تصمیم گیری در مورد پرونده باشد.

به شرط این که نقشه ها ، نمودارها و جداول بخشی از ضمیمه اعلامیه نوآوری باشند ، باید همراهی شود:

1. روی یک صفحه منفرد از کاغذ قوی و برش در A4 ، با خطوط تیره و بدون سایه قوی ، با استفاده ایده آل از دستگاه های رسم تخصصی و لبه ترین لبه های بیش از 2.5 سانتی متر به طور جداگانه. از سمت چپ 1.5 سانتی متر ، 2.5 سانتی متر از امتیاز و 1 سانتی متر از پایه فاصله دارد.

2-وضوح و شفافیت نقشه ها به گونه ای که بسیار خوب بتواند از آن تصویربرداری یا تصویربرداری شود.

3. کلیه مؤلفه های یک راهنما یا طرح کلی از یک مقیاس مشابه برخوردار خواهند بود ، مگر اینکه برای توسعه ویژگی های خاصی از راهنما یا نمودار مهم باشد.

4. صفحه را به طور عمودی موقعیتی فراتر از آنچه ممکن بسیاری می دانند قرار دهید.

5- اعداد ، حروف و im
 

تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398
بازدید : 93
نویسنده : محمد
در ماده 118 قانون کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمده است:
ضمانت شرکتی است که تحت عنوان ویژه ای برای روابط تجاری بین دو یا چند شخص با مسئولیت مشترک و چند مسئولیت تأسیس شده است و در صورت تملک مالکیت شرکت برای پرداخت کلیه بدهی های شرکت کافی نیست.

اگر طبق قوانین تجارت ، برخی از مالکان به نمایندگی از شرکت منصوب شوند ، شرکت مشارکت محسوب می شود.
این نوع شرکت را می توان یکی از قدیمی ترین شرکت های جهان به حساب آورد ، زیرا مدتهاست کارآفرینان اروپایی با قوانینی نزدیک به قوانین این نوع تجارت فعالیت می کنند. ثبت نام نیز در بسیاری از کشورهای جهان رایج است. طبق قانون ایران ، شرکت تضمین بهترین و شناخته شده ترین و قوی ترین شکل ثبت نام است.

اعتبار شریک به دلیل نوع مسئولیت شریک در شرکت (مسئولیت شریک) است. این بدان معنی است که وقتی یک شرکت ورشکسته یا ورشکسته می شود و دارایی شرکت برای پرداخت بدهیان کافی نیست ، وام دهندگان می توانند برای جمع آوری بدهی های خود و حتی ادعای دارایی شخصی خود به هر یک از شرکای وثیقه مراجعه کنند. ،

طبق ماده 123 قانون شرکتها ، سهام الشرقه در چنین شرکتی و تحت مسئولیت شرکاء تنها با رضایت همه شرکا قابل انتقال است.
در مورد نام شرکت شریک ، در ماده 117 قانون صدور مجوز تجارت آمده است: به نام شرکتهای همکار ، استفاده از نام شرکت شریک تحت عنوان یکی از شرکا الزامی است. کلمات "برادران" ، "شرکاء" و غیره اغلب به نمایندگی از این شرکت ها استفاده می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، وابسته به بازار به خصوص سریع است. در اینجا نحوه یافتن شرکتی مناسب برای همکاری با شما آورده شده است:
برای پاسخ به این سؤال باید توجه داشت که شرکت های وابسته برای تجارت ایجاد می شوند.

به عبارت دیگر ، مشارکت شغلی ، رسمی و موضوعی است. بنابراین ، شما نمی توانید برای مشاغل غیر تجاری مشارکت ایجاد کنید.
طبق ماده 1 قانون تجارت ، کارآفرین شخصی است که در فعالیت خود فعالیتهای معمول خود را انجام می دهد ، به طوری که هر شخص حقوقی می تواند معامله گر باشد.
این شرکت می تواند روی همه موارد زیر کار کند:

1. تجارت حمل و نقل ، اعم از زمین یا دریا ، هوا ، زمین
2. عملیات کارگزاری یا کارگزاری
3. تسهیل معاملات املاک و مستغلات یا جستجوی خدمه یا تهیه کالاها و موارد دیگر
4 - پذیرش در هر نوع نمایشگاه عمومی.
5. ارز و بانکی
6. معاملات کارگزاری بین معامله گر یا معامله گر
7. عملیات بیمه ای در خارج از کشور یا خارج از کشور
8- ساخت و خرید کشتی و محموله های فروشی ، محموله های داخلی یا خارجی و معاملات مرتبط
9 - تأسیس و بهره برداری از هر قسمت از گیاه به شرط عدم ایجاد صدمه در آن.
10- تجارت خاص شرکتهای وابسته.
با توجه به ماهیت مشارکت و میزان مسئولیت شرکاء در این نوع مشارکت ، البته نه تنها سرمایه درگیر در مشارکت برای انتخاب موضوع فعالیت ، بلکه از تخصص ، تجربه و رهبری نیز برخوردار است. شرکت برای هر شریک و نه برای شرکت. خسارت ایجاد نمی کند.

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com