عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 مهر 1398
بازدید : 136
نویسنده : محمد

نکات ثبت کمپانی سهامی یگانه

جهت ثبت کمپانی سهامی مختص , حضور دستکم ۲ عضو تحت عنوان هیئت مدیره , دست‌کم ۱ عضو تحت عنوان سهامدار و دستکم ۲ عضو تحت عنوان بازرس ( یکی مهم و دیگری ذخیره ) الزامی است که کلیه می بایست به سن رسمی رسیده باشند . قابل ذکر است که بازرسین نباید ارتباط خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند و هیئت مدیره هم می بایست سند عدم سوپیشینه کیفری داشته باشند .

نکات ثبت کمپانی مسئولیت محدود

سرمایه برای ثبت مسئولیت محدود بایستی ” دست کم صد هزار تومان ” باشد البته برخلاف ثبت کمپانی سهامی مختص نیاز به واریز این مبلغ در اکانت کمپانی نیاز نیست و فقط در اساسنامه کمپانی ذکر خواهد شد . در کمپانی وفادار محدود تیتر سهم الشرکته و سهام دار نیست و فقط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در آن تعریف خواهد شد .

مدارک جهت ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود

1-دو نسخه شرکتنامه تکميل شده

2-دو نسخه تقاضانامه تکميل شده

3-دو نسخه اساسنامه تکميل شده

4-تکميل فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و همچنين فيش واريزي

5-اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردي ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد

6-تصوير برابر با اصل مدارک احراز هويت کليه شرکاء، مديران و هيأت نظار(درمواردي که تعداد شرکاء بيش از 12 نفر باشند)

7- اصل گواهي عدم سوءپيشينه جهت اعضاء هیأت مديره، مديرعامل

8-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومي موسسين

9- دو نسخه صورتجلسه هيأت مديره

10- اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد.

مدارک جهت ثبت شرکتهای سهامی خاص

1-دو نسخه اظهارنامه تکميل شده

2-دو نسخه اساسنامه تکميل شده

3-تکميل فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و همچنين فيش واريزي

4-اصل گواهي بانکي مبني بر پرداخت سرمايه تعهدي(حداقل 35% سرمايه) همراه با فيش واريزي

5-اصل مجوز فعاليت از مراجع ذيربط در مواردي ثبت موضوع نياز به مجوز داشته باشد

6-تصوير برابر با اصل مدارک احراز هويت سهامداران، مديران و بازرسان

7-اصل گواهي عدم سوءپيشينه جهت اعضاء هیأت مديره، مديرعامل و بازرسان

8-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومي موسسين

9-دو نسخه صورتجلسه هيأت مديره تکميل شده

10-اصل وکالتنامه وکيل دادگستري در صورتي که ثبت شرکت توسط وکيل صورت پذيرد.

 



:: برچسب‌ها: نکات مهم در مورد شرکتهای محدود و سهامی خاص ,
تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1398
بازدید : 198
نویسنده : محمد

یکی از مشکلاتی که در جمهوری اسلامی ایران موجود است این است که بعضی از اشخاص به ثبت مارک خویش اعتقادی ندارند . اینگونه اشخاص برای ادامه رویکرد کار خویش با مشکلاتی مواجه میشوند که یکی‌از آن ها ایراد رسمی و حقوقی این مورد است .

هنگامی شما ثبت مارک فرمائید , دیگر ضروری نیست نگران باشید که کسی بتواند به اطراف مارک شما تجاوز کرده و آن را به اسم خویش درآورد . ولی زمانی مارک شما ثبت نشده باشد , صد رد صد اشخاص یا این که کمپانی هایی جهت سوء به کار گیری یا این که ناآگاهانه مارک شمارا ثبت می نمایند و آن را به مالکیت خویش در میاورند . سپس شما می‌مانید و یک تیم بزرگ که مارک خویش را از دست داده است .
در رابطه ثبت مارک در جمهوری اسلامی ایران

ثبت کردن برند در کشور‌ایران نسبت به مرز و بوم های توسعه یافته از رقم زیر تری شامل است که‌این فرمان سبب ساز می شود که اکثری از ایجاد کنندگان و کارآفرینان در مملکت با مشکلات رسمی و حقوقی مواجه شوند .

در واقع روند ثبت مارک , پاره ای نیازمند وقت , شکیبایی و طاقت به همراه هزینه میباشد که بعضا برای این‌که به اصطلاح صرفه جویی کرده باشند , از این فعالیت راز گشوده میزنند .

برای ثبت مارک در جمهوری اسلامی ایران , این قضیه مایحتاج است که شما در بالا بایستی مدارک خویش از جمله مجوز کار به همراه کارت شناسایی را به هماره داشته باشید و نام نویسی خویش را در سامانه سازمان آرم آخرین فرمائید . برای تایید این نام نویسی می بایست به دفترها کارها قضایی مراجعه‌نمایید .

بعداز آن می بایست یک اظهارنامه زیاد کارکشته و دارای اعتبار برای ثبت مارک تنظیم فرمائید تا بتواند داوران اظهار لحاظ را برای ثبت , راضی نماید . این فرمان نیازمند تخصص و تجربه است که از پس هر کسی بر نمی آید .
همینطور مقررات ثبت مارک در کشور ایران , پیچیده است که بایستی یک شخص به‌این ضوابط با خبر باشد تا بتواند , این فعالیت را با موفقیت به انجام برساند . ولی چه کسی از پس این کار به راحتی بر می آید؟

موسسه کارآزموده با بیش تر از ۲۷ سال سوابق کار در مورد کارها ثبتی و به موجب رزومه براق غالب به دریافت تیتر سر گروهی انجمن صنفی سرویس ها اداری استان تهران شده‌است . پس میتوانید کار را برای ثبت مارک به چابکدست بسپارید .



:: برچسب‌ها: دانستنی های مفید راجع به ثبت برند در ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1398
بازدید : 127
نویسنده : محمد

بررسی اظهارنامه ها فقط بر طبق حق تقدم زمان ثبت آنان در سامانه است لذا حضور درخواست کنندگان با شخصیت در سازمان تاثیری در پروسه انجام کار ندارد .

2 - جواب سازمان تنها از راه‌های بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل تماشا است .

3 - همه مکاتبات درباره ی اظهارنامه تنها از روش همین سامانه بخش ثبت گونه های التماس ( رفع نقص , پرداخت حق الثبت , تمدید , انتقال و . . . ) قابلیت و امکان پذیر است .

4 - کلیه هزینه ها برای اظهارنامه با صاحب اهل ایران تنها از روش همین سامانه ( در انتهای روند ثبت اظهارنامه و یا این که ثبت فرایند اشکال خواهش ( رفع نقص , پرداخت حق الثبت , تمدید , انتقال و . . ) ) قابل پرداخت است . لذا قابلیت ثبت درخواستهایی که هزینه ذی‌ربط در بانک پرداخت شده باشد نیست .

5 - بر طبق مفاد تعهدی که در آستانه فرایند ثبت اظهارنامه تعهد می‌نمایید , سیستم بصورت خود کار مواعد رسمی را نظر نموده و حسب مورد نسبت به صادر شدن ابلاغیه فعالیت می کند .

نتیجه ها نتیجه ها از بررسی اظهارنامه یک کدام از موردها پایین خواهد بود :

ابلاغیه رفع نقص :

حالتیست که در آن در مدارک ارسالی و یا این که تهیه و تنظیم محتوای اظهارنامه نقصی وجود داشته باشد .

ابلاغیه رد اظهارنامه :

حالتیست که در تیتر و یا این که تصویر نماد لازمات رسمی رعایت نشده باشد , یا این که این که بعداز بررسی شبیه و یا این که عین نماد درخواستی برای کالاهای متبوع شما , پیش از این به اسم فرد دیگری ثبت شده باشد .

ابلاغیه رد جزو موردها مراد شده در اظهارنامه :

حالتیست که جزء کالاها و یا این که سرویس ها به دلیل بند فوق قابل ثبت نیست .

اطلاع رسانی نوبت اولیه ( اطلاع رسانی تقاضای ثبت )

حالتیست که سازمان به دلیل رعایت ملزومات رسمی و عدم وجود شبیه و یا این که عین نشانه درخواستی شما تمایل به ثبت نماد میگیرد .


تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1398
بازدید : 183
نویسنده : محمد

شركت بامسئولیت محدود می تواند تصمیمات معمولی خود را سوای تشكیل مجمع اتخاذ نماید و صورتجلسه ای برای تصمیمات اتخاذ شده تهیه کرده به امضای اعضای کمپانی برساند . هرمورد از شرکا به تناسب سرمایه خود در کمپانی حق رای داراست . مگر اینكه در اساسنامه ترتیب دیگری پیش گویی شده باشد . طبق ماده ١٠٦ : تصمیمات راجع به شركت باید با حضور اكثریت دارنده دست‌کم نیمی از سرمایه گرفته شود درصورتی که در دفعه اولیه این اكثریت نتایج نشد بایستی مجددا ( ازتمام شركا دعوت به کار آید . در نوبت دوم تشکیل مجمع , تصمیمات با اكثریت عددی شركا اتخاذ می شود ولو این‌که اكثریت مزبور دارنده نصف سرمایه نباشد

تقسیم سود طبق ماده ١١٧قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران از این قرار است : رابطه ها شركا تابع اساسنامه است در شرایطی که در اساسنامه در رابطه با تقسیم سود و ضرروزیان مراتب خاصی ذکر نشده باشد تقسیم مزبور به نسبت سهم الشرکه شركا به کار خواهد آمد . قانونگذار در ماده ١١٣ ق . ت . در زمینه‌ی کمپانی متعهد محدود اندوخته رسمی را تحت عنوان سرمایه احتیاطی با عنایت به ماده ٥٧ قانون شركت سهامی ١٣١١ در لحاظ گرفته است كه می گوید


تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 198
نویسنده : محمد

5- مجوزهای شرکت تجاری و مجوزهای مالیاتی را دریافت کنید

علاوه بر این ، شرکت تجاری شما ممکن است به فعالیت تجاری نیاز داشته باشد تا مجوزها و / یا مجوزها در داخل شهرها و شهرهایی که دارای دفاتر ، فروشگاه ها یا تأسیسات تولیدی یا گاراژ است ، فعالیت کند و همچنین مالیات محلی اجازه می دهد اگر این شهرها و شهرها مالیات شرکتهای تجاری را اعمال می کنند. شما می توانید مجوزهایی در مناطق فدرال ، ایالتی و مجاورت مجاور داشته باشید (با تکیه بر اینکه به چه نوع کسب و کاری بدست آورده اید).
6. در علامت تجاری و مارک تجاری خود اعمال و وارد سیستم شوید

در صورت مناسب ، لازم است با کمک درخواست یک علامت تجاری فدرال ، از تماس ، شعارها و نمادهای سازمانی تجاری خود محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید مارک تجاری خود را در درجه پادشاهی ثبت کنید که معمولاً ساده تر ، سریعتر و بسیار لوکس تر است.
7. انجام پرونده های سالانه و اجازه تمدید

حداکثر شرکتها از طریق رهنمودهای قانونی ایالتی و همسایگان برای ثبت گزارش های سالانه و تجدید مالیات و سایر ثبت ها به صورت دوره ای مورد نیاز هستند. اطمینان حاصل کنید که سیاستهای پادشاهی و شهرداری خود را به کار می گیرید تا تجارت شما با تمام قوانینی که حاکم هستند مطابقت داشته باشد.
برای ثبت شرکتهای تجاری کمک کنید

اگر تصمیمی راجع به اینکه می خواهید در ثبت نام مشاغل در ایالات متحده یا یک کشور بزرگتر کمک کنید ، تصمیم بگیرید ، نیاز قانونی خود را در بازار UpCounsel قرار دهید. UpCouns نود و پنج درصد از وکلا را به ارائه ساده ترین وکلا استثنایی از کالج های مقررات اوج مانند مدرسه تنظیم هاروارد یا کالج تنظیم ییل ارائه می دهد. متخصصان حقوقی UpCounsel به طور متوسط ​​14 سال تجربه دارند و پیشنهادات جنایی را به شرکتهای فنی  ارائه می دهند.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 194
نویسنده : محمد

2. ساختار یک نهاد تجاری

یک مشاور حقوقی می تواند شما را در مورد این امر راهنمایی کند که آیا این امر به خوبی می تواند تجارت شما را به عنوان یک مالکیت تنها ، سازمان محدود شده (LP) ، انجمن عمومی (GP) ، سازمان ریسک محدود (LLC) یا یک شرکت هدایت کند. شما باید در مورد تمرینات سازمان یافته سازمان خود ، تعداد صاحبان سهام و متخصصان مالی ، الزام شما به تعهدات محدود و اینکه آیا سازمان شما باید به عنوان یک شرکت (از هزینه پرداخت خود به طور مستقل به عنوان یک ماده خسته شود) یا به عنوان یک انجمن فکر کند ، فکر کنید. دستمزد سازمان به صاحبان مشاغل منتقل می شود که هرکدام هزینه های نظارتی فردی را با پرداخت مبلغ زیادی دریافت می کنند).

به همین ترتیب ، شما باید انتخاب کنید که سازمان خود را در کشوری که مشاغل به صورت جسمی یافت می شود و یا در ایالت دیگری ، مشابه دلاور ، جایی که قوانین برای سازمانها عالی است ، تنظیم کنید. (در صورتی که شما یک ایالت مانند دلاور را انتخاب کنید و هیچ ارتباطی با سازمان شما نداشته باشد ، باید این لایحه را برای همکاری با هم در دولتی که سازمان شما از نظر جسمی یافت می شود تنظیم کنید. این کار به پرونده های اضافی و هزینه های ثبت نام نیاز دارد.)

پس از انتخاب نوع ماده تجاری خود ، در آن مرحله باید گزارشهای توسعه مناسب را با دولت ثبت کنید.

3. یک EIN فدرال بدست آورید

برای به دست آوردن شماره شناسایی کارفرمای دولتی (EIN) برای سازمان خود ، باید یک سرویس مستقیم با خدمات درآمدی داخلی (IRS) ضبط کنید. این چیزی است که می تواند با یک شماره تأمین اجتماعی مقایسه شود تا سازمان شما را برای اهداف هزینه دولت متمایز کند.

4- ثبت نام امور مالیاتی کشور خود را عملی کنید

به شرط اینکه سازمان شما مبلغی را از مشتریان دریافت کند یا کارگرانی داشته باشد ، باید از ایالت هایی که در آنجا کار می کنید و نمایندگان خود در آنجا زندگی می کنید ، ثبت نام هزینه دریافت کنید. شما باید با ایالت خود بررسی کنید که آیا شماره اثبات تشخیص اثبات اساسی یا اساسی است یا خیر.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 164
نویسنده : محمد

نحوه ثبت شرکت: هر آنچه را که می خواهید درک کنید

ثبت یک شرکت نشان می دهد که انجام اقدامات لازم برای ایجاد یک نهاد تجاری برای تجارت شما در یک وضعیت بسیار گسترده و کسب مجوزها و مجوزهای لازم برای کار کردن. 3 دقیقه خواندن
ثبت شرکت: این چیست؟

ثبت یک شرکت نشان می دهد که انجام اقدامات لازم برای هر یک از نهادهای ذیربط برای تجارت شما در یک وضعیت بسیار گسترده و کسب مجوزها و مجوزهای لازم برای کار در تجارت.

در هر مرحله برای ثبت نام مشاغل نیاز دارید که فقط در مورد گزینه های خود فکر کنید ، فرم های لازم را تکمیل و ثبت کنید و بنابراین هزینه تشکیل پرونده و ثبت نام را بپردازید. مگر در مواردی که ساختار تجاری ، تملک و فعالیتهای شما آسان باشد ، به توصیه یک تاجر و وکیل برای ثبت شرکت می خواهید.
مراحل ثبت شرکت
1. نام شرکت را انتخاب و رزرو کنید

شما می خواهید یک بار به دنبال اطلاعات دولت در مورد اسامی استخدام شده توسط شرکت های مد روز در ایالت و شرکت های مستقر در کشورهای جایگزین که دارای صلاحیت تلاش برای تجارت در آن کشور هستند ، شرکت خود را انتخاب کنید. برای جلوگیری از سردرگمی ، قوانین ایالتی 2 بنگاه را از داشتن نامهای مشابه منع می کنند ، بنابراین در مورد گزینه های زیادی که مایل به استفاده از آن هستید فکر کنید فقط در صورت غیرقابل دسترسی بودن گزینه عالی شما. با احتساب دولت ، شرکت ها ممکن است مجبور به مالکیت "Incorporated" ، "Corporation" ، "Inc." یا "Corp." به عنوان بخشی از نام آنها شوند و LLC ممکن است مجبور به استفاده از "LLC" یا "Limited" یا یک چیز باشد. به نام آنها مشابه

اگر تصمیم به کار کردن در زیر نام جداگانه ای دارید ، باید "نام و نام خانوادگی فرضی / مشاغل به عنوان تجارت" را با دولت و / یا دولت های بومی خود ثبت کنید.



:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 160
نویسنده : محمد

شرکت خصوصی خود را با یک استاندارد MOI آنلاین ثبت کنید

ضربه محکم و ناگهانی "معاملات آنلاین" و پس از آن در ثبت شرکت های خصوصی.

با استفاده از کد مشتری و گذرواژه خود وارد شوید.

ضربه بزنید به "ثبت شرکت جدید".

شناسه / شماره مدیر سازمان را وارد کنید و روی علامت + ضربه بزنید.

ضربه محکم و ناگهانی بر روی "Alter" بزنید. صفحه نمایش با زمینه هایی که با ظرافت های اجرایی مشخص می شوند نشان داده می شود. ظرافت های اجرایی را کامل کنید و به "Spare" ضربه بزنید.

برای تکمیل ظرافت های شرکت (به عنوان مثال پایان سال مربوط به پول ، پیشنهادات تأیید شده ، آدرس ایمیل ، سایت و مکان فیزیکی و پستی) ضربه بزنید و روی "ادامه" بروید و روی "Spare" ضربه بزنید.

صفحه زیر با توجه به رزرو نام گزینه های خاص را انتخاب می کند:

درخواست یک نام به عنوان یکی از مؤلفه های این روش. این گزینه را بر روی گزینه خاموش که باید برای نامگذاری درخواست کنید به عنوان یک جنبه اصلی رویه کلیک کنید. ممکن است سازمان پس از تأیید نام پیشنهادی به خط ثبت نام سازمان اضافه شود. به شرطی که نامهای پیشنهادی کوتاه بیایند ، در آن مرحله سازمان حتی با استفاده از شماره تلاش سازمان به عنوان نام سازمان ثبت نام می کند. شما باید نام دیگری را درخواست کنید و وقتی تأیید شد ، باید فرایند تغییر نام سازمان را دنبال کنید.

از اسمی استفاده کنید که به تازگی تأیید شده باشد. اگر به تازگی درخواست یک اسم را داده اید ، سازمان شما به شرط داشتن اعتبار کافی در حساب مشتری ، به سرعت به خط ثبت نام سازمان اضافه می شود.

سازمانی را با استفاده از یک شماره سرمایه گذاری به عنوان نام ثبت کنید. به شرط داشتن اعتبار کافی در حساب مشتری شما ، فوراً به خط ثبت نام سازمان اضافه می شود.

گزینه جایگزین مهم را انتخاب کنید ، رزرو نام را تکمیل کرده و روی "ادامه" کلیک کنید.

از منوی کشویی ، "هتل یک شرکت خصوصی" را انتخاب کنید.

همه ظرافت های رئیس و دوستان نشان داده می شود. صحت را تأیید کنید ، و بر روی شانس خاموش بودن مجبور شوید تغییراتی در ظرایف سازمان یا نکات ظریف اجرایی ایجاد کنید. اسنپ ​​در شرکت الج.

پیامی نشان داده می شود که نشان می دهد ثبت نام سازمان ثبت شده است. ایده آل خواهد بود اگر توجه داشته باشید که ارز هنوز به پایان نرسیده است. با نشان دادن مستندات پشتیبان مورد نیاز ، ایمیلی به آدرس ایمیل ارسالی ارسال می شود.

هر رکورد مورد انتظار را به eServiceCoReg@cipc.co.za بفرستید یا از ایده آل بارگذاری در سایت استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: شرکت سهامی خود را به آسانی ثبت کنید ,
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 173
نویسنده : محمد

برای ثبت نام یک شرکت خصوصی با یک سرویس آنلاین اینترنتی MOI در وب سایت CIPC ، این مراحل را دنبال کنید:
به عنوان مشتری ثبت نام کنید

برای مشاهده اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام به عنوان مشتری ، اینجا را کلیک کنید. اگر قبلاً به عنوان مشتری ثبت نام کرده اید و رمز و رمز مشتری خود را می شناسید ، به مرحله 2 بروید.
واریز وجه

واریز R125 برای ثبت شرکت بدون رزرو نام یا R175 برای ثبت شرکت با رزرو نام در حساب بانکی CIPC. برای جزئیات حساب بانکی ، اینجا را کلیک کنید. هنگام واریز وجه به حساب CIPC ، از کد مشتری خود استفاده کنید.
نام شرکت را رزرو کنید

هنگامی که شرکت خصوصی خود را با یک وزارت امور داخله استاندارد ثبت می کنید ، سه گزینه مربوط به رزرو نام وجود دارد ، یعنی:

    تقاضای نام به عنوان بخشی از روند. اگر می خواهید یک نام را به عنوان بخشی از فرآیند درخواست دهید ، روی این گزینه کلیک کنید. شرکت فقط پس از تایید نام پیشنهادی به صف ثبت شرکت اضافه می شود. اگر همه نامهای پیشنهادی ناموفق باشند ، باز هم شرکت با استفاده از شماره شرکت شرکت به عنوان نام شرکت ثبت می شود. شما باید نام دیگری را درخواست کنید و پس از تأیید مجبور شوید روند تغییر نام شرکت را دنبال کنید.
    ابتدا نام را رزرو کنید و سپس شرکت را ثبت کنید. اگر قبلاً درخواست اسم داده اید ، شرط شما بلافاصله به شرط داشتن اعتبار کافی در حساب مشتری به صف ثبت شرکت اضافه می شود.
    ثبت نام با استفاده از شماره شرکت به عنوان نام شرکت: شرط شما بلافاصله به شرط داشتن اعتبار کافی در حساب مشتری به صف ثبت شرکت اضافه می شود. یک نام ممکن است در مرحله بعد از طریق اصلاح نام اضافه شود. برای تغییر نام ، نیاز به رزرو نام تایید شده و یک قطعنامه ویژه برای تغییر در تفاهم نامه همکاری (MOI) است.



:: برچسب‌ها: چگونگی ثبت شرکت سهامی خاص ,
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 178
نویسنده : محمد

یک شرکت خصوصی رایج ترین و ساده ترین شکل شرکت ثبت شده است. قابل مقایسه با یک شرکت نزدیک است. شرکتهای نزدیک دیگر ثبت نشده اند.

شرکتهای خصوصی ممکن است سهام را به عموم عرضه نکنند و محدودیت هایی نیز در مورد انتقال سهام آنها وجود دارد. شرکت های خصوصی باید حداقل یک مدیر و یک مؤسس داشته باشند. مدیر و مؤسس ممکن است همان شخص باشد. کلمه "شخص" شامل یک نهاد حقوقی است. این بدان معنی است که یک شخص حقوقی یا اعتماد ممکن است مؤسس شرکت جدید باشد. بیشتر شرکت های خصوصی با مالکیت اداره می شوند و تمایل به داشتن تعداد مدیرانی کمتر دارند.

کلیه شرکت ها باید دارای یک تفاهم نامه ثبت اختراع (MOI) باشند که قوانینی را که توسط سهامداران برای توافق و مدیریت مشاغل توافق شده است ، تنظیم می کند. شرکتهای خصوصی ممکن است با یک استاندارد یا وزارت امور خارجه سفارشی ثبت شوند. MOI استاندارد توسط قانون تهیه شده است و در فرایند ثبت شرکت ادغام می شود (برای پیش نمایش یک MOI استاندارد اینجا را کلیک کنید). یک وزارت امور خارجه سفارشی یا غیر استاندارد به سهامداران این امکان را می دهد که شرایط خاصی را تحمیل کنند یا برخی از الزامات از قبیل الزام حسابرسی را کنار بگذارند. این وزارت امور داخله باید به برنامه ها متصل شود و ممکن است نیاز به کمک یک شخص دارای صلاحیت قانونی یا شخصی با دانش منشی شرکت داشته باشد. در حال حاضر ، شرکت های خصوصی با MOI های سفارشی فقط می توانند به صورت دستی ثبت شوند.

یک شرکت خصوصی با MOI استاندارد ممکن است بصورت آنلاین در وب سایت ما ، در یک ترمینال سلف سرویس یا از طریق یک بانک همکاری ، مانند FNB ، ثبت شود. برای مشاهده راهنمایی در مورد ثبت نام یک شرکت خصوصی در پایانه های خدمات خودیاری اینجا را کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت سهامی خاص ,
تاریخ : یک شنبه 7 مهر 1398
بازدید : 178
نویسنده : محمد

ورود سهامدار نو به کمپانی

ورود سهامدار نو به کمپانی به صورت های متفاوتی از قبیل بیش تر شدن یک شخص یا این که سهیم تازه به کمپانی و یا این که جایگزینی شخص یا این که کسانی با اشخاص تازه می‌تواند انجام پذیرد . که دراین مکان مورد ورود سهامدار نو به کمپانی مطرح میشود این مسئله طی یک صورتجلسه مجمع فوق العاده کمپانی بیان شده و در موقعیت کلی به دو صورت انجام می پذیرد که در شرایط اولیه ورود سهامدار نو به کمپانی از روش ارتقاء سرمایه کمپانی صورت می پذیرد و در وضعیت دوم ورود سهامدار نو به کمپانی از روش واگذار کردن سهامی که به اشخاص دیگری وابستگی داشته به شخص یا این که اشخاص تازه صورت می پذیرد .
مراحل ورود سهامدار تازه به کمپانی :
وقتی که مسئله ورود سهامدار به کمپانی پیش می آید بایستی جور زمینه سرمایه که در بین شرکت‌های حاضر در کمپانی صورت میگیرد به صورت بدون نقص معلوم شود که‌این مبادله در وضعیت کلی به دو صورت انجام می پذیرد که در موقعیت نخستین مبادله در بین یک شخص تحت عنوان سهیم تازه اکانت میاید با سهیم های کهن صورت می پذیرد که در حقیقت این دسته مبادله از جور مواجهه فی مابین افراد حقیقی وواقعی میباشد , در وضعیت دوم معادله در بین شخصی که تحت عنوان سهم دار نو به حساب میآید با کمپانی صورت می پذیرد که در‌این مبادله یک فرد حقیقی وواقعی که تحت عنوان سهیم نو است حضور دارااست و یک فرد حقوقی که در کمپانی حاضر است که‌این مورد هم در در قالب دو مدل صورت می پذیرد که در هر دو موقعیت موجب ارتقا سرمایه کمپانی می شود . در موقعیت نخستین ورود سهامدار نو به کمپانی بدین صورت انجام می گردد که پول هایی که سهیم تازه پرداخت می نماید بیشتر از سرمایه رقم خورده برای وی است .



:: برچسب‌ها: ورود سهامدار جدید به شرکت ,
تاریخ : یک شنبه 7 مهر 1398
بازدید : 161
نویسنده : محمد

خروج سهامدار از کمپانی

خروج سهامدار از کمپانی هنگامی رخداد می‌ افتد که یکی اعضا یا این که شرکای کمپانی خواستار ادامه کار و کار در کمپانی نباشد و از طرف خویش در کمپانی انصراف دهد که در سود موجب می شود فرد از تیم بیرون شود . در همگی اشکال شرکتهای مثل تعاونی و تضامنی و محدودیت مختص و غیره اگر که یک فرد و یا این که کسانی که به عنوان سهم دار شرکا در کمپانی در حالا کار می باشند سازه بر هر عاملی , دیگر مایل به همیاری و ادامه عمل با کمپانی نباشند در این مکان پروسه کمپانی خروج شروع می شود و همینطور سرمایه آنان کاهش مییابد . ولی درباره‌ی کمپانی سهامی یگانه می بایست بگوییم که استثنا موجود است و فرآیند خروج سهامدار از کمپانی به نوع ی دیگری می‌باشد . پروژه سهامدار از کمپانی و همینطور در دعوا کاهش سرمایه , آن شخص بایستی هرکدام از آنجایی که قصد خروج داشته و مسئله خروج سهامدار از کمپانی را مطرح نموده است به صورت تمام و کمال رضایت خویش را نسبت به خروج خویش و کاهش سرمایه خویش اعلام نماید و در‌صورتی‌که که خویش شخص رضایت طومار کتبی خویش را که به امضای مجمع همگانی فوق العاده کمپانی رسیده است اعلام کند که هیچ شخص قدرتمند به‌این کار یعنی خروج سهامدار از کمپانی نمیباشد .
خروج سهامدار از کمپانی تضامنی :

در یک کمپانی تضامنی طبق ضابطه تجارت ایران هیچ یک از کسانی که به عنوان سهیم در کمپانی در درحال حاضر کار می‌باشند که می‌توانند فارغ از رضایت بقیه شرکا سهم خویش را به شخص غیر واگذار کنند و زمینه خروج سهامدار از کمپانی را مطرح کنند مگر این‌که برای این فرمان یعنی خروج سهامدار از کمپانی بتوانند رضایت کلیه شرکا را کسب کنند .



:: برچسب‌ها: خروج سهامدار از شرکت ,

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com