عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 آبان 1398
بازدید : 119
نویسنده : محمد

سیستم نگهداری سوابق خود را ایجاد کنید. این سیستم باید کلیه معاملات مالی و اطلاعات تجاری مورد نیاز برای گزارش و کنترل مشاغل شما را حفظ کند. حداقل باید تصمیمات شرکتی مانند خریدهای بزرگ ، وامهای تجاری و قرارهای رهبری را ضبط کنید.

لوازم و تجهیزات را خریداری کنید. تجارت و تجارت خود را با هر نوع محصول ، ماشین و تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز برای اجرای تجارت خود سازگار کنید. در صورت محدود بودن بودجه ، حداقل هزینه ناچیز را برای اداره مؤثر شرکت سهامی خاص جدید خود شروع کنید.

تجارت خود را شروع کنید. محصولات خود را ایجاد کنید ، کارمندان را استخدام کنید و خدمات خود را بفروشید. کلیه کارکردهای تجاری مورد نیاز برای سودآوری و رشد شرکت سهامی خاص خود را انجام دهید.

یک نشست سالانه برگزار کنید یادداشت های جلسه را برای یک نشست سالانه با ایالت که مشاغل در آن شرکت می کند ، تشکیل دهید جلسات می تواند از طریق توافق نامه کتبی به صورت غیر رسمی انجام شود ، یا می توان آنها را از طریق ملاقات حضوری با هیئت مدیره کامل انجام داد.



:: برچسب‌ها: چگونگی استارت یک شرکت سهامی خاص ,
تاریخ : شنبه 18 آبان 1398
بازدید : 124
نویسنده : محمد

رابطه سهامداران یا شرکای شرکت ها همیشه یکسان نیست ، به عبارت دیگر ، این دو گروه همیشه رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و اختلافات گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد مشکلات در روابط تجاری شود. آنچه معمول است این است که بسیاری از اشمحدود حقوقی بعد از ثبت شرکت و تنظیم و تهیه اطلاعات در مورد شرکت ، می توانند تغییرات زیادی در منشور خود ایجاد کنند. در حقیقت برای جلوگیری از بروز مشکلات در هنگام بروز اختلافات متعدد در شرکت تغییراتی ایجاد شده است.

نکته ای که بیشتر از همه از آن آگاه هستید اینست که می توانید قبل از بررسی هرگونه تغییر در شرکت ، با توجه به خصوصیاتی که هر شرکت دارد ، بتوانید شرکت خود را ثبت کنید. برخلاف برخی عقاید ، فرمت شرکت هیچ ارتباطی با خدمات خود ندارد. هر بار که متقاضی شرکت درخواست خود را آغاز می کند ، می تواند برخی تغییراتی در آن ایجاد کند.

 

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود شامل موارد زیر است:

 

    تغییر آدرس

    شرکت را حل کنید

    اصلاحیه اساسنامه

    مبحث مکالمه شرکت را تغییر دهید

    امضای شرکت را تغییر دهید

   مدیران را گسترش داده یا انتخاب کنید

    سرمایه شرکت را کاهش یا افزایش دهید

    هیئت مدیره را تمدید یا جایگزین کنید

    ناشناس سهام شرکت را تبدیل می کند

اگر می خواهید موارد فوق را در قالب تغییرات در شرکت خود انجام دهید ، باید مرجع قانونی را دنبال کنید. در این پست مواردی از قبیل سوابق تغییر شرکتی ، درخواست تغییرات شرکت ، ثبت شرکت به صورت آنلاین ، ثبت اقدامات تغییر شرکت و هزینه های ثبت تغییرات را پوشش خواهیم داد ، بنابراین توصیه می کنیم هیچ شما می توانید اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع داشته باشید تا در آخر با ما باشید



:: برچسب‌ها: راه های تغییر در یک شرکت مسئولیت محدود ,
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398
بازدید : 124
نویسنده : محمد

ثبت تغییرات در شرکت بورس کالا: به طور کلی ، پس از تشکیل پرونده به دلایل مختلف ، شرکت های وابسته باید تغییرات مختلفی در سیستم های خود و همچنین تغییر در سبد تجارت خود داشته باشند. و اقدامات قانونی برای ایجاد تغییرات در جامعه. تنوع در دفتر ثبت شرکتها. تغییرات اساسی در یک شرکت شامل موارد زیر است: رشد سرمایه - کاهش سرمایه شرکت - تغییر در اشیاء - تغییر شیء - تغییر شرکت - دفاتر اداری - انتخاب یا تغییر اعضای هیئت مدیره - انتخاب یا تغییر بیمه امضا
ثبت تغییرات در سهام سهم

مراحل و اسناد زیر برای هر نوع تغییر باید به ثبت شرکت ارائه شود.
سهام مشترک سرمایه در یک شرکت سرمایه گذاری مشترک

قسمت اول: روند جذب یک شرکت بزرگ در یک سرمایه گذاری مشترک

با تولید سهام جدید یا افزایش ارزش سهام می توان سرمایه شرکت را افزایش داد. شما می توانید مقیاس در شرکت های خاص را به روش های زیر بیابید:

الف) پیشبرد غیر نقدی ارزش یا مبلغ منتسب به حقوق صاحبان سهام. برای دریافت پول نقد ، صورتحساب بانکی از نظر ماده 2 با مدارک زیر لازم است.

ماده 5: املاک انباشته شده در سود سرمایه باید در ذخیره ویژه نگهداری شود. قبل از ثبت رشد سرمایه شرکت سهامی خاص ، ذخیره ، ضبط و ارسال وجه به حساب شرکت غیرممکن بود.

ب - نیاز سرمایه فعلی شرکت به سهام جدید تغییر می کند. برای این منظور ، پیروی از قوانین 1-5 کتابخانه الزامی است. آنها توسط وام دهندگان که می خواهند درخواست سهام کنند ، تأیید می شوند

به موجب ماده 6 قانون اوراق بهادار ، بورس های سهام عادی برای سهام لازم است ، لیست کاملی از وام دهندگان که وضعیت آنها به عنوان سهام باید هنگام ارائه اسناد ترسیم و امضا شود. مورد نیاز برای افزایش نسبت. لطفا این درخواست ها را به بخش ثبت شرکت خود ارسال کنید.



:: برچسب‌ها: اقدامات قانونی تغییرات شرکت سهامی خاص ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1398
بازدید : 132
نویسنده : محمد

خصوصیات مشارکت چیست؟
 
شکل دیگر مشارکت ، مشارکتی است که متشکل از چندین شریک است که در توافق نامه امضا شده در لحظه قانون اساسی در مسئولیت های مشاغل نقش دارند.
 
به عنوان مثال اشکال مختلف مشارکت وجود دارد:
 

    - مشارکت عمومی؛
    - مشارکت محدود؛
    - مشارکت محدود شده توسط سهام.

 
در این مشارکت ، شرکاء نسبت به دارایی های جامعه و پیش از طلبکاران شرکت مسئولیت های نامحدود در پرتغال دارند. شرکت باید از حداقل دو شریک تشکیل شود که پیمان اجتماعی را برای روند تخصیص سود و زیان امضا می کنند.
 
مشارکت محدود باید از حداقل دو سهامدار کاملاً مسئول برای بدهی شرکت و انطباق قانونی و سایر سهامداران با مسئولیت محدود تشکیل شود. هر یک از شرکای محدود فقط برای ورود خود مسئولیت پذیر است ، در حالی که شرکای عمومی مسئولیت بدهی های شرکت را بر عهده دارند. این شرکت با مسئولیت مختلط است زیرا شرکای محدودی را به عهده می گیرد ، که به سهم سرمایه و شرکای دارای مسئولیت نامحدود کمک می کنند و با فرض مدیریت شرکت ، مدیریت شرکت را به کالاها یا خدمات کمک می کنند.
 
کنسرسیوم شامل قراردادهایی است که به موجب آن دو یا چند نفر می توانند به منظور دستیابی به هر یک از اهداف تعیین شده توسط قانون ، فعالیت خاصی را انجام دهند یا سهم مشخصی را انجام دهند. در مواردی که کنسرسیوم به عنوان خارجی در نظر گرفته می شود ، به عنوان مثال وقتی فعالیت ها مستقیماً توسط کنسرسیوم به اشخاص ثالث ارائه می شود ، یکی از اعضا به عنوان رئیس کنسرسیوم منصوب می شود و وظایف این سمت را از جمله مرجع نمایندگی بر عهده می گیرد.



:: برچسب‌ها: خصوصیات ثبت یک شرکت در پرتغال ,
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1398
بازدید : 115
نویسنده : محمد

 

کد صادرات واردات و یا همان کارت بازرگانی برای واردات کالاها به هند و صادرات از هند الزامی است. این مجوز یک بار است و در آینده نیازی به تمدید ندارد ، این اداره توسط اداره کل تجارت خارجی (DGFT) ، وزارت بازرگانی و صنایع ، دولت صادر می شود. هندوستان خدمات از مالیات صادرات واردات معاف است ، بنابراین کد صادرات واردات برای خدمات صادراتی لازم نیست.
     قرارداد اجاره / اجاره نامه با آخرین رسیدهای اجاره (در صورت اجاره)

     NOC از مالک با شناسه و اثبات آدرس (در صورت اجاره)

     نام باید همانگونه باشد که در صورتحساب سودمندی / رسید مالیات بر دارایی / عملکرد فروش ذکر شده است

     سند فروش / دارایی به زبان انگلیسی

     صورتحساب ابزار (حداکثر 2 ماه)
با این وجود ، اخذ کد به شما اجازه نمی دهد واردات یا صادرات را شروع کنید. مجوز و اسناد دیگر نیز لازم است. کد IEC فقط موردی است که مزایای خاصی را ارائه می دهد. برای واردات و صادرات کارت بازرگانی الزامی است


تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1398
بازدید : 189
نویسنده : محمد

مراحل ثبت نام شرکت در یونان

 

• طی یک ماه پس از امضای سند دفتر اسناد رسمی که شامل اساسنامه است ، شرکت در ثبت تجاری دادگاه محلی اولی (جایی که دفتر مرکزی شرکت در آن قرار دارد) ثبت شده است. مسئول ثبت ثبت قرارداد را در ثبت شرکتهای با مسئولیت محدود ثبت می کند.

• اخطار ثبت نام و خلاصه ای از معامله که شامل نام شرکا ، نام شرکت ، دفتر مرکزی شرکت ، هدف شرکت و سرمایه ، نحوه ارائه شرکت و غیره می باشد باید تحت نظارت شرکا یا مدیران ، در روزنامه دولت ، در "شرکت با مسئولیت محدود در یونان". این شرکت فقط پس از اتمام روال فوق ، شخصیت حقوقی را بدست می آورد و تاریخ انتشار در روزنامه دولت به عنوان تاریخ تأسیس شرکت در نظر گرفته می شود.

• شرکت پس از تأسیس در یونان ، موظف است در اداره امور مالیاتی ثبت نام کند و کتابهای حسابداری و شرکتی را که توسط مقامات مالیاتی پلمپ شده اند ، و همچنین در اتاق تجارت محلی ثبت نام کند.

ساختار عملکردی

 

یک شرکت با مسئولیت محدود بر اساس مجمع همکاران و مدیر فعالیت می کند.

 

الف) مجمع سهامداران مجمع سهامداران عالیترین شرکت است و حق تصمیم گیری در مورد هر پرونده شرکت را دارد. جلسه شرکا تنها وظیفه تصمیم گیری در مورد: اصلاحات در اساسنامه ، انتصاب و عزل مدیران ، تصویب ترازنامه ، توزیع سود ، دادخواست علیه شرکت یا نهادهای فردی را دارد. شرکا ، برای تمدید عمر شرکت ، ادغام یا انحلال شرکت. هر یک از شرکا حداقل یک رای در مجمع داشته باشند. اگر بیش از یک سهم شرکتی داشته باشد ، تعداد آرا متناسب با آن تعداد است. این جلسه حداقل یک بار در سال و طی سه ماه از پایان سال مالی تشکیل می شود. تصمیمات این نشست با اکثریت بیش از نیمی از کل شرکاء ، که بیش از نیمی از کل سرمایه سهم را تشکیل می دهند ، اتخاذ می شود. اما ، تصمیمی در مورد اصلاح ماده اساسنامه ، از جمله افزایش یا كاهش سرمایه (كه باید قبل از حضور در دفتر اسناد رسمی انجام شود) ، نیاز به اکثریت حداقل سه چهارم از کل شرکاء دارد که حداقل سه چهارم از کل را تشکیل می دهند. سرمایه عدالت توجه: گمنام Sociétés ممکن است به شرکتهای با مسئولیت محدود تبدیل شود.

 

ب) سرپرست از طریق اساسنامه یا با تصمیم جلسه شرکا ، مدیریت امور شرکت و نمایندگی شرکت می تواند به یک یا چند شریک یا غیر شریک واگذار شود. این نوع شرکت فاقد هیئت مدیره است.



:: برچسب‌ها: مراحل ثبت شرکت در یونان ,
تاریخ : چهار شنبه 1 آبان 1398
بازدید : 105
نویسنده : محمد

پس از ثبت درخواست ، USPTO روند بررسی اولیه را شروع می کند. این معمولاً بین 4-6 ماه طول می کشد و با توجه به تعداد متقاضیان بررسی شده مشخص می شود.

واکنش

در صورت بروز مشکل در برنامه ، متقاضی باید به هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد درخواست پاسخ دهد. این ممکن است تا شش ماه طول بکشد.

رهایی

برای تکمیل برنامه علامت تجاری ، انتشار در یک روزنامه رسمی لازم است. این مرحله می تواند تا سه ماه طول بکشد.

چقدر طول میکشد تا برند ثبت شود

سرانجام ، USPTO برای تکمیل مراحل علامت تجاری ، یک گواهی ثبت نام صادر می کند. این معمولاً 2-3 ماه طول می کشد.

ثبت علائم تجاری

به طور کلی ، ثبت نام یک علامت تجاری می تواند تا یک سال طول بکشد ، حتی اگر هر مرحله به راحتی پیش برود. برای اطمینان از اینکه جدول زمانی ثبت نام علامت تجاری شما در کوتاهترین زمان ممکن است ، سریعاً به سؤالات اطلاعات بیشتر پاسخ دهید و به یاد داشته باشید که وکیل مارک تجاری با تجربه می تواند اطمینان حاصل کند که این برنامه قبل از ارسال به درستی پر شده است و جستجوی علائم تجاری انجام می شود. در کل ، نگه داشتن آن درخواست ها - و تأخیرهای احتمالی - به حداقل ممکن.

اطلاعات اضافی

خبر خوب این است که تاریخ ثبت نام شما برای تاریخ ثبت نام دریافت می شود و نه مراحل نهایی شدن. به عنوان مثال ، اگر برنامه را در تاریخ 1 آوریل 2018 ارائه کرده اید و تا اول ژوئن 2019 آن را تکمیل نکرده اید ، تاریخ ثبت نام در تاریخ 1 آوریل 2018 خواهد بود ، زیرا در اینجا جایی است که شما برای اولین بار برای یک علامت تجاری ثبت نام کرده اید. شما باید این امر آرامش خاطر را برای کسانی که ممکن است نگران زنده بودن روند ثبت نام باشند فراهم می کند.
با یک وکیل مارک تجاری مشورت کنید

LawTrades یک بازار آزاد است که کمک هزینه حقوقی با کیفیت را برای کسری از قیمت ارائه می دهد. برای تعیین وقت ملاقات با یک وکیل معتبر مارک تجاری امروز با ما تماس بگیرید.


به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com