عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 24 آذر 1398
بازدید : 132
نویسنده : محمد

می توانید فرم های لازم را در سیستم کاربردی الکترونیکی Trademark پیدا کنید. "فرم درخواست اولیه" را انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمام سؤالات متداول و هشدارها درباره اطلاعات شخصی خود را بخوانید. اگر می خواهید برنامه خود را تسریع کنید ، TEAS Plus را انتخاب کنید. این فرم برای بیشتر ثبت نام های مارک تجاری کار می کند. وقتی کلاس های تشکیل پرونده خود را ایجاد می کنید و قبل از شروع پرونده های تصویر خود را آماده می کنید ، می توانید در هر ثبت نام تا 100 دلار پس انداز کنید.

مرحله بعدی تعیین اینکه چه کسی علامت تجاری را در اختیار خواهد داشت. در یک مالکیت تنها ، صاحب تجارت مجرد می تواند صاحب علائم تجاری باشد. اگر تجارت شما یک شرکت یا LLC است ، بهتر است نام کسب و کار را به عنوان مالک علامت تجاری ذکر کنید. همچنین می توانید صاحبان علامت تجاری دیگری را در داخل برنامه اضافه کنید. فواید ثبت برند خود به عنوان مالک علائم تجاری این است که می توانید بدون تغییر در ثبت مارک تجاری از آن در مشاغل دیگر استفاده کنید. هنگامی که تجارت صاحب علامت تجاری باشد ، یک دارایی تجاری محسوب می شود.

پله به پله ثبت برند


تمام بخش های ستاره دار را پر کنید. اطمینان حاصل کنید که کلیه اطلاعات لازم در مورد علامت تجاری را تهیه کنید. این باید شامل مواردی باشد تا اطمینان حاصل شود که برنامه مارک تجاری شما تمام کاربردهای برنامه ریزی شده از مارک را در بر می گیرد. همچنین باید مشخص کنید که آیا این مارک فرم خاصی (طراحی با فایل تصویری) یا علامت کاراکتر (فقط متن) است. برای فرم های خاص ، شرح مختصری از مارک را درج کنید. شما همچنین باید بخش بیانیه اضافی را تکمیل کنید ، که شامل سوالات مربوط به علامت است. در این سؤال از ترجمه كلمات خارجی استفاده شده در مارك پرسیده می شود و آیا این مارك شامل اسامی افراد زنده است یا خیر ، اگر اینطور باشد ، آیا شما رضایت دارید از اطلاعات آنها در علامت استفاده كنید.



:: برچسب‌ها: صفرتا صد ثبت برند ,
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
بازدید : 103
نویسنده : محمد

کاغذ پر کردن فرم IN01 - هزینه استاندارد 40 پوند است. شما باید فرم IN01 و مدارک پشتیبان را تکمیل و ارسال کنید. در وب سایت خود ، شرکت سهامی عام خانه ها نشان می دهد که برنامه های استاندارد احتمالاً طی 5 روز از زمان رسیدگی پردازش می شوند.

6

صبر کنید تا تشکیل شرکت سهامی عام تأیید شود

تا زمانی که تأیید خانه شرکت سهامی عامها را نتوانید انجام دهید ، می توانید فعالیت یک تجارت را به عنوان یک شرکت سهامی عام محدود شروع کنید ، که در مورد اطلاعاتی که ارسال کرده اید ، تحقیقاتی را انجام می دهد. خوشبختانه ، اگر به صورت آنلاین ثبت نام کنید ، تأیید شرکت سهامی عام جدید شما کاملاً سریع انجام شده است - با استفاده از Informant Direct ، جایی که ما حتی قبل از ارسال اختلاط به شرکت سهامی عام های مجلس ، بررسی های لازم زیادی را نیز انجام می دهیم ، شرکت سهامی عام جدیدی داریم. ثبت نام در 6 دقیقه بسیار کوتاه پذیرفته می شود.

 

اگر شرکت سهامی عامی جدید را با استفاده از فرم کاغذ ثبت کنید ، روند تصویب بیشتر طول می کشد.

 

7

اولین جلسه هیئت مدیره شرکت سهامی عام را برگزار کنید

پس از تأیید خانه شرکت سهامی عامها از شرکت سهامی عام جدید خود ، برای پوشش برخی از تشریفات لازم ، لازم است جلسه‌ای از مدیران برگزار کنید. بهتر است این کار را طی چند هفته پس از ثبت شرکت سهامی عام انجام دهید و برای آسانتر کردن هرچه بیشتر این امکان را فراهم آوریم ، راهنمایی را برای آنچه نیاز به پوشش اول و الگوی دقیق جلسات اول است ، تهیه کنیم.

 

8

ثبت شرکت سهامی عامها را تنظیم کنید (و سپس آنها را حفظ کنید)

این قانون برای هر شرکت سهامی عام ایجاب می کند که کتاب های شرکت سهامی عام را تأسیس و نگهداری کند



:: برچسب‌ها: مدت زمان ثبت شرکت سهامی عام ,
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
بازدید : 120
نویسنده : محمد

اشکال شرکت های مندرج در قانون تجارت ؛

 

• شرکت سهامی خاص (JSC)

• شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

• شرکت کماندو

• شرکت جمعی

• شرکت های تعاونی

 

بسته به موضوع فعالیت شرکت ، فرم و مکان شرکت ممکن است بر بدهی مالیات سهامداران و خود شرکت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ؛ (من) اعتماد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات طبق قانون فعلی از مالیات بر درآمد معاف هستند. (سوم) دفاتر ارتباطی تضامنی از پرداخت مالیات بر درآمد برای کارکنان خود و مالیات شرکت ها و تمبر بر فعالیت های خود معاف هستند. (سوم) درآمد حاصل از فروش کالاهایی که توسط مجوزها در منطقه تجارت آزاد تولید می شود از مالیات درآمد شرکت معاف است.

 

شرکتهای با مسئولیت محدود نوعی شرکت بسیار متداول است که سهامداران می خواهند شرکت خود را به راحتی اداره کنند. ساختار آنها ساده تر است و ممکن است در درازمدت ساده تر باشد. اگر هدف اصلی ایجاد یک شرکت فرعی کاملاً با حداقل سرمایه و حداقل نیازهای مدیریتی است ، بهتر است یک شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنید.

 

یک مزیت مهم یک شرکت با مسئولیت محدود این است که مسئولیت سهامداران نسبت به اشخاص ثالث (که ممکن است از مسئولیت مالی معاف باشند) محدود به میزان سهام آنها است که پرداخت نشده است. علاوه بر این ، بر خلاف یک شرکت سهامی خاص ، هرگونه محدودیت در انتقال سهام به اشخاص ثالث ممکن است مطابق اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود اعمال شود.

 

شرکتهای سهامی دومین روش متداول تجارت تضامنی هستند. هنگامی که سهامداران تضاد منافع بالقوه ای دارند ، شرکتهای سهامی خاص مطلوب هستند. برخلاف یک شرکت با مسئولیت محدود ، به دلیل اینکه سهامداران یک شرکت سهامی در قبال تعهدات مالی مسئولیت محدودی دارند ،ثبت شرکت تضامنی از نظر مالیات و مالیاتها و مالیاتهای مشابه از حمایت بهتری برخوردار است.

 

اگر موسس بخواهد سهام یا اوراق قرضه را برای عموم آزاد کند ، نوع شرکت باید یک سیستم سهامداری باشد. از طرف دیگر ، بانکها ، موسسات مالی خصوصی ، شرکتهای بیمه ، شرکتهای لیزینگ مالی ، شرکتهای فاکتورسازی ، شرکتهای هلدینگ ، شرکتهایی که به عنوان دفاتر ارز مبادله ای فعالیت می کنند ، شرکتهایی که با انبارهای عمومی مشاغل دارند ، شرکتهای دارای فهرست مشمول قانون بازار سرمایه ، شرکتهای عامل شرکتهای سهامی نیز باید در مناطق آزاد تجاری تأسیس شوند.



:: برچسب‌ها: تفاوت شرکت تضامنی با سایر شرکتها ,
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1398
بازدید : 114
نویسنده : محمد

اطلاعات در مورد انواع شرکتهای ثبت شده در ترکیه:

از شرکتهای با مسئولیت محدود تا معامله گران و بنیادها.

اطلاعات مربوط به تاریخ شرکت و آدرس این شرکت ها.

اطلاعات مربوط به شرکت هایی که این شرکت ها در ترکیه فعالیت می کنند.

اطلاعات مربوط به وضعیت مالی این شرکتها ، چه در مورد ورشکستگی و یا ورشکستگی انجام می شود.

اطلاعات در مورد مدیران و مدیران شرکتهای ثبت شده در ترکیه.

 

 

برای انجام جستجو در رجیستری شرکتهای ترکی ، باید درخواست را ارسال کرده و هزینه آن را بپردازید. توصیه می شود در حین انجام چنین مشاوره ای درخواست کمک کنید ، زیرا دوره مربوط به به دست آوردن اطلاعات ممکن است کاهش یابد.

 

سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در ترکیه سؤال می شود

مشاوران ثبت نام تجاری ما در ترکیه سعی کرده اند به برخی از سوالات متداول در مورد ثبت شرکت در رجیستری تجاری پاسخ دهند.

 

1. ثبت نام یک شرکت در ثبت شرکت های ترکیه چقدر طول می کشد؟

 

کل مراحل ثبت شرکت در ترکیه می تواند تا 3 هفته طول بکشد. با این حال ، سرمایه گذاران همچنین باید پروانه صدور مجوز را در نظر بگیرند ، این بستگی به صنعتی دارد که شرکت در آن فعالیت خواهد کرد.

 

2. آیا برای ثبت شرکت در ترکیه به مدیر محلی نیاز دارم؟

 

خیر ، در ترکیه یک الزام اجباری وجود ندارد که مدیر اقامت باشد ، بنابراین شخص خارجی می تواند این مجوز را با اجازه کار بگیرد.

 

3. آیا در ترکیه به یک آدرس محلی نیاز دارم؟

 

بله ، این شرکت باید دارای یک آدرس ثبت شده در ترکیه باشد ، با این وجود از یک دفتر مجازی نیز می توان استفاده کرد.

 

4- ثبت شرکت در ترکیه چقدر هزینه دارد؟

 

هزینه ثبت شرکت به نوع شرکتی که ایجاد می شود و سرمایه شرکت نیز بستگی دارد.

 

 

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح شرکت می توانید با نمایندگان آموزش حرفه ای ما در ترکیه تماس بگیرید.

 

دفاتر ثبت نام مشاغل در سراسر ترکیه از جمله مهمترین مراکز سرمایه گذاری کشور مانند استانبول ، آنکارا یا آنتالیا در دسترس هستند.



:: برچسب‌ها: اطلاعات مورد نیاز ثبت شرکت در کشور ترکیه ,

به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com